ماژول مدیریت و پایش برنامه های عملیاتی

پس از اینکه نظام برنامه ریزی راهبردی سازمان مشخص می شود و شاخص های کلیدی سازمان تعیین میگردد، سازمان ها نسبت به پیاده سازی برنامه ریزی عملیاتی اقدام می نمایند و برنامه های عملیاتی و اقدامات استراتژیک و اقدامات کلیدی که واحدهای سازمان باید انجام دهند تا باعث ارتقای شاخص های کلیدی شوند و سازمان را به اهداف کلان و اختصاصی برسانند مشخص می گردد. ماژول مدیریت و پایش برنامه های عملیاتی(سبد اقدامات) با هدف مکانیزه کردن نظام برنامه ریزی عملیاتی توسعه داده شده است و دارای قابلیت های زیر می باشد:

1 1

قابلیت های ماژول مدیریت و پایش برنامه های عملیاتی​

  • امکان تعریف سال ها و دوره های پایش برنامه عملیاتی و اجرای برنامه مطابق تقویم تعریف شده
  • امکان تعریف انواع برنامه عملیاتی و مدیریت انواع اقدامات و تفکیک انواع برنامه ها
  • امکان تعریف علل انحراف ارزیابی انطباق
  • امکان تعریف علل تاخیر اجرای فعالیت ها
  • امکان تعریف موضوعات برنامه ها(برچسب گذاری)
  • امکان تعریف منشا برنامه های عملیاتی
  • امکان تعریف سازمان های همکار
  • امکان تدوین برنامه عملیاتی مرتبط با اهداف کلان و اهداف کمی
  • امکان تدوین برنامه عملیاتی مرتبط با فرآیندهای سازمان
  • امکان ورود همه اطلاعات از طریق فایل Excel
  • امکان تعریف فعالیت های مرتبط با برنامه عملیاتی
  • امکان تخصیص فعالیت های تعریف شده به واحدهای مرتبط و تعیین وزن
  • امکان ایجاد برش های مختلف در برنامه ها و فعالیت ها
  • امکان تعریف پیش بینی برای فعالیت ها در دوره های پایش
  • امکان هدف گذاری هر فعالیت در دوره های پایش
  • امکان ثبت خود اظهاری توسط مجری ها در دوره های پایش در زمان تعیین شده
  • امکان ضمیمه فایل در خود اظهاری بصورت نامحدود
  • امکان ارزیابی انطباق در دوره های پایش در زمان تعیین شده
  • تشخیص هوشمند انحراف خود اظهاری اعلام شده با درصد پیش بینی شده
  • انواع نمودارهای مقایسه ای و داشبورد های مدیریتی
  • امکان محاسبه امتیاز عملکرد واحدهای سازمان
  • محاسبه امتیاز ها در سطوح مختلف(اهداف استراتژیک، اهداف کلان، اهداف کمی، واحد سازمانی )
  • ارائه داشبورد و گزارش های آماری در سطوح مختلف
  • امکان مکانیزه کردن نظام پاداش دهی بر اساس برنامه های عملیاتی
  • امکان ساخت انواع گزارش های چاپی بدون وابستگی به مشاور
  • امکان ساخت انواع داشبوردهای مدیریتی بصورت ساده و بدون وابستگی به مشاور
  • امکان اتصال برنامه ها به بودجه
  • امکان اتصال برنامه ها با اسناد بالا دستی
  • امکان اجرا و پایش برنامه ها بصورت دو سطحی و سه سطحی